Saturday, October 3, 2009

where is my old fren now!!!???


mmmm sekian lama geng aku yg dlu ilang n xtw prkmbangan dorg last2nye aku korek n jumpa pe yg dorg wat skunk...ye laaa,dh lama tnggalkan sek men,msty dh lama gak xjmpa geng lama.,..geng aku xrmai pun,juz 6 org je including me....tp yg 6 tuu geng rapat rrrr....actually ramai gler geng aku tp yg laen tuu biasa2 je...yg 6 org tuu aku(temy),qeemy,shazeeya(sha),syfiqah(along),laila,n raihana

dr kri...lela,sha,rehana,along,qeemy,temy...





nur laila rasni....

lela skunk nie dye kt KLMU...mula2 amek nursing tp skunk tkar kos amek teknologi makmal perubatan(lab)...hopefully sucsess..hahaha


shazeeya sawal

skunk nie dye kt uitm trengganu...amek kos science comp..caiyok2!!!!:O

raihana abd ghani

mula2 dye kt matrix changloon amek scince hayat...then tetiba rezeki dpt maktab perguruan pahang..kos tesil.. mmg tuu harapan dye...thank god...basha!!!!

nur syafiqah saezan(along)

harapan mak bpak dye suh dye msk maktab perguruan,tp sob3 sian dye xdpt pun...
so smpai skunk dye kt matrix perlis..amek science hayat...hopefully sucsess...

haqeemy rosli(qeemy)

skunk nie dye dpt mlnjutkan pelajaran dye kt unisel...kos photography...mmg tuu yg dye mnat...caiyok2!!!!!

nie cter aku lak....aku skunk kt kumpulan perubatn johor(KPJ)..kt nilai....amek kos medic xray...
even aku blaja kt swasta tp aku adlh bwh kmntrian kesihatn mlysia(KKM)..so kitorg juz menumpang jer kt sna...i hope dpt jd radiographer yg cmerlang..:P

yg clas aku sume alhamdullillah sume blaja,xde spe yg menganggur...klas aku sume 20org..
n majority sume blaja kos scince IT...mana xnye,sek men dlu pun amek kos tuu gak...aku nie haaa yg x amek IT..siyez rmai gler amek IT...bdk clas aku ada yg kt poli amek IT,uitm shah alam,perak,perlis amek IT...tp yg sorg nie mmg teror gler..nama dye faiz..dye skunk kt kolej tntera udara kt alor staq...mmg cita2 dye jd pilot..mmg trcapai..hopefully sucsess gak ek...
kt mana korg pun asalkan ko dpt jaga dri....jgn lupa reunion nnty ekk....rindu n sayang korg!!!!!

1 comment: